poniedziałek, 12 czerwca 2017

Urban stripes

    Sukienka/Pull&Bear Torba/Michael Kors (Zalando) Zegarek/Michael Kors Buty/Puma (Zalando)

Niebiesko-białe paski przywołują mi na myśl marynarski klimat i oczywiście wakacje. 
Tłem dzisiejszych zdjęć nie jest jednak nadmorski kurort, a jedna z urokliwych uliczek  stolicy Austrii. Mając w planach całodniowe zwiedzanie miasta priorytetem w takiej sytuacji jest dla mnie wygoda. Zważając jednak na wytworność Wiednia zależało mi także na nucie elegancji, dlatego znów postawiłam na zestaw z sukienką :) Do sportowej, lekko rozkloszowanej sukienki dobrałam ciemno granatową, pojemną shopperke i adidasy z ozdobną kokardą - są moimi faworytami na co dzienne wyjścia, kocham je za ten dziewczęcy, słodki look,a do tego uniwersalność- pasują do wszystkiego ;)

5 komentarzy:

  1. Mam tak samo z tymi paskami i je uwielbiam ! Piękne miejsca, zazdroszczę zwiedzania ! Życzę najlepszej "wycieczki,urlopu,wakacji?" :> a te buty są cudowne ! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko! moje ulubione buty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka bardzo podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ta sukieneczka - jest genialna! świetnie ją zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń