wtorek, 20 czerwca 2017

Colors of roses





  Koszula/Asos Spodnie/Asos Zegarek/Michael Kors Torebka/Michael Kors Okulary/Ray-Ban Buty/Asos

  Połączenie czerwieni  z różem to połączenie, które wymaga odwagi, nie jestem na tyle kolorową duszą aby założyć dwie osobne części garderoby w tych kolorach . Dlatego dominantą dzisiejszego zestawu jest koszula łącząca ze sobą kontrast tych barw.  Do koszuli z kwiatowym printem i pudrowych spodni w kant wybrałam małą, torebkę w odcieniach czerwieni. Nie jest to stylizacja do pracy dlatego zrezygnowałam z klasycznych szpilek na rzecz biżuteryjnych, cielistych sandałów. Dają lekko wieczorowego charakteru, a nutka szaleństwa w stylizacji nie zaszkodzi ;)

6 komentarzy:

  1. Jaka świetna kolorystyka i tło do zdjęć dobrane perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna stylizacja, bardzo podoba mi się połàczenie różu z czerwienià i rôwnież uważam, że to nie lada sztuka !!! Brawo wyszło genialnie, jestem zachwycona i natchniona ;) prześliczne zdjęcia <3

    Pozdrawiam
    Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PasteLOVE <3
    zestaw jak najbardziej moje klimaty- jest świeżo, delikatnie i tak subtelnie :)
    zestaw nie przekombinowany, jak to bywa na niektorych blogach :)
    super wyglądasz :)

    pozdrawiam :)
    Daria
    https://style-of-secret.blogspot.com/2017/06/neonek.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowna stylizacja! Wypatrzyłam Cię na Modnej Polce;) Wyglądasz pięknie, świeżo, letnio, romantycznie i radośnie...yes!yes!yes!;)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buty! i ta torebka, uwielbiam czerwień!

    www.fashion-utopia.pl

    OdpowiedzUsuń