czwartek, 28 lipca 2016

Espadrylove

    Jacket/H&M Top/Stradivarius Jeans/New Look Bag/H&M Watch/Michael Kors Espadryles/Asos

 Zapowiedz dzisiejszego posta na Facebooku ukazał się już jakiś czas temu nie używając słowa ,,dawno'' :)
 Ach.. ten czas tak szybko płynie i już za nami połowa wakacji...
Niegdyś kompanem w wygodnym letnim look'u były dla mnie baleriny, ten model obuwia obecnie zastąpiły jednak espadryle. Najczęściej do mojej garderoby wpadają te z biżuteryjnym wykończeniem, model z dzisiejszego zestawu należy do jednych z moich ulubionych, białe więc uniwersalne :) Espadryle zazwyczaj łączę z lekkimi sukienkami czy szortami dla odmiany sparowałam z dwurzędową marynarką i jeansami. W zamierzeniu codziennie, klasycznie i troszkę słodko za sprawą ukochanego pudrowego różu ;)

10 komentarzy:

  1. Ja również lubię espadryle, ale w tej stylizacji najbardziej podoba mi się marynarka i jej piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja!
    zapraszam do mnie https://love-chic-goodhabits.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne espadryle tak jak cała stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba cała stylizacja - delikatna, dziewczęca i z klasą! A espadryle zjawiskowe - jeszcze takich nie widziałam :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość śliczna, taka delikatna i dziewczęca, a marynarka cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne połączenie :* <3

    OdpowiedzUsuń
  7. dwurzędowa marynarka <3 no i te spodnie..super :)

    OdpowiedzUsuń