wtorek, 15 marca 2016

Krabi

         Phra Nang Cave

  Fotorelacja z Krabi miała ukazać się na blogu już dawno, w związku z tym aby nie być całkiem gołosłowną stwierdziłam, że lepiej późno niż wcale :)
  Troszkę mnie tutaj nie było... przedwiosenne przesilenie powoduję we mnie melancholię, dlatego znów chętnie przeniosłabym się na Krabi:)
 Opinie na temat tego regionu jak wszystkich rzeczy na świecie są dość zróżnicowane, nasz zachwyt zdjęciami turystycznych folderów nie pozwolił na rezygnację..I dobrze..bo zapierające dech w piersiach  widoki wyłaniających się z wody skał rekompensowały wszystkie minusy tego miejsca. 11 dni spędzonych na Krabi były świetnym czasem, aby móc zobaczyć pobliskie plaże i wysepki.. oczywiście nie wszystkie, dlatego w sercu zalega lekki smutek i niedosyt... 
Myślę jednak, że warto było pozostawić to miejsce z takim odczuciem, aby znów tutaj powrócić... :)Mam nadzieję, że przy kolejnym wyjeździe uda mi się dodawać zdjęcia na bieżąco ;)
Na pierwszą część fotorelacji (z Bangkoku) zapraszam tutaj
          Phra Nang Cave
        Railay Beach- uznawana za jedną z najpiękniejszych plaż na świecie
          Aonang Beach-świetna baza wypadowa na inne plaże i wysepki
           Poda Island- moja ulubiona wysepka <3
           Chicken Island
            Maya Bay - kultowa plaża, znana z filmu ,,Niebiańska plaża'' z ,,oscarowym''Leo :D
               Phi Phi Island

1 komentarz:

  1. zdjęcie w bikini i przedostatnie - obłędne! i jakie widoki, łaa! zazdro

    OdpowiedzUsuń