środa, 30 marca 2016

Camel


     Shirt/New Look Jeans/H&M Vest/Asos Ankle Boots/Topshop Bag/H&M Watch/Michael Kors
    Z niecierpliwością odliczałam dni do kalendarzowej wiosny. Niestety to co mamy na kalendarzu nie do końca idzie w parze z tym co mamy za oknem. Nie mniej jednak każdy cieplejszy promień słońca poprawia mi humor i napawa pozytywną energią, dlatego mam nadzieję, że więcej będzie się tutaj działo :)
  Główną rolę dzisiejszego zestawu odgrywa camelowa kamizelka. Skusiłam się na jej zakup ze świadomością, że będzie skracać moją sylwetkę,  dlatego założyłam pod nią czarną, prostą bazę. Panie o wyższym wzroście, mogłyby bardziej poszaleć z tym zestawieniem. W chłodniejsze dni stworzy świetny zestaw ze skórzaną ramoneską, tworząc jednolity płaszcz. Botki z Topshopu to strzał w 10! mogłabym przemierzyć w nich całe miasto, a przez ozdobne rzemyki chętnie sparowałabym je z zestawem boho :)

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Camelowa kamizelka jest rewelacyjna! Bardzo mi się podoba całość :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja i te botki! <3
    http://marta-zacny.blogspot.com/2016/03/bezowy-trencz-sukienka-w-groszki-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się całość. Stylizacja, jak i zaprezentowanie jej, czyli miejsce i ogół - ponieważ bardzo Ci pasuje. Jestem fanką tego typu kolorów! A torebka wygląda niesamowicie uniwersalnie, klasycznie... lubię tak! :)

    Pozdrawiam, justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń