wtorek, 15 września 2015

Tropic

  Dress/Primark Heels/Deezee Sunglasses/Stradivarius

    Tropikalne wzory to hit zalewający sieciówki każdego lata. Bogaty wybór powoduje,że nie trudno o zakup bluzki, spodni czy butów z tym printem. Widok egzotycznych wzorów budzi we mnie skojarzenia gorących plaż, kolorowych kwiatów czy rajskich ptaków. Dlatego pakując walizkę nie mogłam pominąć mojej trapezowej, zwiewnej sukienki, która idealnie wpisała się w otaczający krajobraz. Lista spakowanych rzeczy nie byłaby pełna bez szyfonowych sandałów, które dodają lekkości i podtrzymują wakacyjny charakter ;)

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta sukienka :3
    Zapraszam do siebie - www.urodowaobsesjonatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :) Wydajesz się wysoka, zdradzisz ile masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sukienka, lubię taki kwiatowy motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem wysoka, ale w tych butach mam ponad 170 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne buciki <3

    OdpowiedzUsuń