środa, 23 sierpnia 2017

A touch of black



Bluzka-Zara
Spódniczka-Stradivarius
Torebka-DKNY
Okulary-Asos
  Kolczyki-Michael Kors
Zegarek-MarcJacobs
Czółenka-ASOS

Czerń. Kolor uniwersalny i ponadczasowy, choć w moich poglądach nieco zamknięty w sezonowych ramach. Tak jak wszystko na świecie ma swych zwolenników i przeciwników, sama zazwyczaj po czernie sięgam jesienią i zimą. Czy słusznie? Ciemne kolory najbardziej przyciągają słońce,wybierając jednak odpowiednie tkaniny wcale nie musimy rezygnować z czerni w cieplejsze dni. Ożywiona o jaśniejsze, kolorowe dodatki stworzy stylowy i szykowny look.
Mój dzisiejszy outfit ożywiły kwiaty ma bluzce, rozcięcie z kokardami na plecach, a żółte czółenka zwracają uwagę oryginalnym, wyszywanym obcasem :) A Wy lubicie letnie black total looki? ;)

7 komentarzy:

  1. cudnie! piękne tło i stylizacja :) Torebka marzenie <3 nawet powiem że choć neonu nie lubię to świetnie te buty tu pasują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twój zestaw, a przede wszystkim buciki - piękne są!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji! ;) Mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co bardziej podoba mi się spódniczka czy bluzka, obie te rzeczy są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie raczej rzadko w czerni można zobaczyć, stawiam bardziej na pastele i wyraźne i zdecydowane koloy, jednak pokazujesz nam zestaw, w który z chęcią sama bym wskoczyła i dumnie w nim chodziła <3
    bardzo podobają mi się te kwiatuszki na bluzce i ażurkowe wycięcia, a szpilki to mistrzostwo ajćććć boskie są <3

    OdpowiedzUsuń