wtorek, 4 października 2016

Shopper bag



1 Fiorelli 2 Even&Odd 3 Reserved, 4 Mango , 5 Asos, 6 Parfois, 7 Even&Odd, 8 Pauls Boutique  9 Reserved 10 Michael Kors

1.Michael Kors  2.Bershka  3.Asos  4.Glamorous   5.Zara  6.Tommy Hilfiger  7.River Island  8.River Island  9.Mohito 10.Asos

      Dress/Reserved Bag/Michael Kors Watch/Marc Jacobs Sunglasses/RayBan Heels/Zara

W dzisiejszym poście pod lupę wybrałam dużą, pojemną torbę...czyli tzw. shopperke ;)
Tego typu torebki sprawdzają się nie tylko na zakupy do centrum handlowego, dają radę na weekendowe wyjazdy jak i na co dzień. Shopper bag to idealny model dla pań którym ciężko wyselekcjonować zawartość swojej torebki, bądź mieszczą w niej całe biuro :) Wybór ciekawego modelu ożywi połączenie jeansów z t-shirtem, ale będzie również współgrać z elegancką sukienką. Do zakupu mojej shopperki byłam sceptycznie nastawiona, nie ukrywajmy jest to jeden z najbardziej ,,oklepanych'' modeli MK,  zmiana zdania jednak nie rozczarowała, a jakość wykonania torebki zachęca do kupna kolejnej :D
 W dzisiejszym looku połączyłam ją ze zwykłą, koszulową sukienką wykończoną złotymi elementami oraz ażurowymi sandałkami, taki codzienny outfit sprawdził się podczas exresowego wypadu mieszcząc w niej wszystkie potrzebne skarby ;)
 Życząc Wam miłego wieczoru zapraszam na przegląd wybranych modeli, ciekawa jestem Waszych typów :)

2 komentarze: