środa, 24 maja 2017

Happy times




Jeansowa kurtka/Pull&Baer  Buzka/Stradivarius  Spódniczka/Pull&Baer  Torebka/Michael Kors  Zegarek/Marc Jacobs Szapilki/Asos 

     Łapiąc każdy cieplejszy promień słońca, rezygnuję ze spodni na rzecz sukienek i spódnic. 
  Modele z plisami nigdy nie należały do moich ulubionych, przywołując mi skojarzenia z babcinym trendem, a szczególnie te długości 3/4. Kolor cukierkowego różu przekonał mnie jednak na tyle, by zmienić zdanie i kolejna różowa spódniczka trafiła do mojej szafy.
 Na ten miejski zwyklak w bardziej romantycznym wydaniu narzuciłam jeansową kurtkę ze słodkim, różowym naszyciem..ostatnio mam bzika na punkcie flamingów :p

4 komentarze:

  1. Tył kurtki mnie zachwycił jest boska i do tego te szpilki, są niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka jest fenomenalna, sama bym taką przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw ! Genialne połączenie spódnicy z jeansową kurtką ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna spòdnica <3 kolor jak i materiał są super po prostu. Rewelacyjnie dopasowałaś do niej koronkową bluzką, jest mega stylowo i z klasą, pięknie !

    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń