wtorek, 14 lutego 2017

Valentine's Day!

   Shirt/Pull&Bear Skirt/H&M Jacket/Primark Bag/Karl Lagerfeld Watch/Michael Kors Boots/Zara

    Nie należę do zagorzałych fanek Walentynek, bo przecież na co dzień należy celebrować i okazywać swoje uczucia. Każdy pretekst jest jednak dobry na wspólne wyjście do kina, teatru czy romantyczną kolację, ciesząc przy tym oczy pięknymi dekoracjami w lokalach czy wystawach sklepowych.
  Dzisiejszy look to mój walentynkowy zestaw, który może posłuży Wam jako mała inspiracja choćby na wyjście do kina. Zapewne w każdej kobiecej szafie znajdzie się czarna mini, ja zdecydowałam się na mocno rozkloszowaną, łącząc ją z białą koszulą z serduszkowymym printem. Romantyczny charakter zestawu podkreśla budrysówka w odcieniu bordo, a odrobinę pazura dodają długie pończochowe kozaki za kolano. Malutkim ,,cukiereczkiem'' outfitu jest torebka ozdobiona złotym łańcuszkiem. Zauroczyło mnie to maleństwo, i choć nie jest pojemna taki dodatek podkreśli każdą stylizację^^ Dużo miłości, każdego dnia Wam życzę!^^

3 komentarze:

  1. Tak tak i jeszcze raz tak ! Stylizacja idealna, taka w moim stylu. Kobieco i uroczo, koszula mnie czarowała i te kozaki, bosko !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne wyglądasz, podoba mi się kolor płaszczyka ;)

    OdpowiedzUsuń