wtorek, 7 czerwca 2016

Malta


 Pierwszy majowy tydzień spędziłam na malowniczej Malcie, wyspie godnej polecenia szczególnie dla wielbicieli pięknej architektury. W stolicy tej urokliwej wyspy znajduje się aż 320 zabytków, dlatego będąc na miejscu nie można pominąć Valletty!
 Skaliste wybrzeże wyspy może rozczarować jednak amatorów plażingu, plaż tu nie za wiele, najdłuższa i najpiękniejsza znajduje się w Mellieha. Podczas wietrznych dni zamienia się w raj dla kajterów i surferów.
 W ciągu tygodniowego pobytu wyspę możemy objechać wzdłuż i wszerz, oczywiście miło jeśli pogoda na to sprzyja:)
 Ja niestety nie miałam pogodowego szczęścia dlatego plany wycieczkowe na pobliskie wyspy Gozo i Comino wpisane na listę must have do zobaczenia  musiałam przełożyć na bliżej nieokreśloną przyszłość, no cóż innym razem :) 
Odhaczyć za to mogę klimatyczną Vallettę, plażowanie w Mellieha oraz uroczy park rozrywki Popeye Village;) Tymczasem nie przynudzając zostawiam Was ze zdjęciami :)



2 komentarze:

  1. Cudowne widoki, ran nawet myslalam o Malcie jako opcji na wakacje, ale jakos Wyspy Kanaryjskie wygraly, ale chyba czas znowu o niej pom<yslec :) Ta biala sukienkaaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bałaś się siedzieć na tej skarpie??:D Mi by chyba nogi podcięło ze strachu..:D

    http://www.justcleo.pl/2016/06/romantic-outfit-with-flower-headband.html

    OdpowiedzUsuń