poniedziałek, 26 października 2015

Moro

 Shirt/New Look Jeans/H&M Parka/George Bag/H&M Ankle Boots/Deezee Watch/Marc by Marc Jacob

  W dzisiejszym zestawie postanowiłam przełamać moje osobiste stereotypy. Zrezygnowałam zatem z botków w ,,militarnym stylu'', które zazwyczaj towarzyszą mi przy wyborze parki. Frędzlowe botki idealnie pasowałyby do stylizacji boho np. z białą, koronkową sukienką...ale taki zestaw może innym razem :)  Oprócz wygody, atutem butów jest niewątpliwie kolor. Khaki to jeden z topowych kolorów tej jesieni, może niekoniecznie w wersji moro, jednak print ten (konkurencyjnie z panterką) jest moim zdaniem ponadczasowy ;)

5 komentarzy:

  1. U mnie frędzle i panterka zawsze na topie, no matter what ;))

    www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ubrała bym klasyczne czarne jeansy bądz legginsy ;) poza tym bomba!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko wglądasz <3 buty są cudne! zapraszam w wolnej chwili do mnie:)

    OdpowiedzUsuń