sobota, 5 października 2013

Purple again - fluffy sweater

Dzisiejszy dzień wyjątkowo słoneczny, a ja niestety muszę go spędzić na wykładach i zajęciach. Ostatnio Kala narzekała na początek roku akademickiego i w końcu przyszła też pora na mnie. Mam nadzieję, że będziemy w stanie pogodzić nasz ostatni, ciężki rok studiów oraz prowadzenie naszego bloga. Jeśli będą pojawiały się jakieś długie przerwy oznacza tylko i wyłącznie dużo pracy, a nie nasze lenistwo ;) Pozdrawiam wszystkich, którzy dzisiaj spędzają cały dzień na uczelni ;) a w wolnej chwili zapraszam do oglądania mojej nowej stylizacji - do włochatego, purpurowego sweterka dobrałam czarną, rozkloszowaną spódnicę (mój faworyt jeśli chodzi o spódnice w tym sezonie) oraz czółenka pod kolor swetra, które dzięki swoim ozdobom bardzo fajnie uzupełniają całość. Za zdjęcia dziękuję Anecie, a za fryzurę Kali. 

swater/dorothy perkins skirt/river island high heels/ravel via asos bag/h&m necklace/primark

2 komentarze:

  1. where to buy this sweater? i love it ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta spódnica i sweter, do tego serduszkowa torebka i ta plecionka we włosach,
    dla mnie cudo ! :)

    OdpowiedzUsuń